Cieszyn,

piątek, 22 marca 2019

Wspomnienie dnia 19 marca 2019 r.

Zmęczony zwlokłem się z łóżka po chwilce snu i polazłem pracować. Po pracy znowu poszedłem do łóżka- ale wysyłałem zaległe majle zamiast spać. W końcu zmorzył mnie sen ale po chwili musiałem wstawać na trening poppingu. Jadąc autobusem dziwiłem się że młodzi są coraz bardziej otyli. W autobusie jechało kilku grubasków. 

Czekając na poppera zauważyłem że grubszy młodzian czekający obok mnie ma koszulkę Fortnighta. Więc pewnie łupie w tą ziejkę całe dnie i stąd ta nadwaga....

Po ciśnięciu poppów pocisnąłem na mega szybkie zakupy. Tym razem siatka szamy i to malutka kosztowała jakieś 60-70 zika. Potem transfer autobusem i kolejne zakupy- tym razem siatka limonek. Biegnę na trening le parkura. Obok mnie są ziomy których chyba znam ale nie mam pewności. Te ziomy są z miasta obok, trenują freerun. 

Chyba za mało się rozgrzałem. Po kilku minutach treningu (mieliśmy rozgrzać się sami) ziom od parkura pokazuje mi nowy trik i powtarzam go z błędami. W efekcie rzucam się z impetem na ziemię i walę barkiem o trampolinę. Obijam czy naciągam sobie jakieś mięśnie barku.

Robię sobie przerwę na kłótnię z kumplem który ma poglądy materializmu naukowego i wierzy naukowcom i lekarzom. Lekarz zapisał mu antybiotyki na wirusowe przeziębienie a on mu uwierzył. Ja się z nim droczyłem że bezrefleksyjnie uwierzył lekarzowi i wierzy w "badania". Podałem mu przykład "badań" skuteczności leków na raka które przy ponownym niezależnym badaniu okazały się być w 80 procentach sfałszowane....

Sam kiedyś miałem okazję się przekonać jak działa nauka i jak wyglądają metody naukowe. Po prostu pracowałem na uczelni i jeszcze w dodatku potrafiłem się sprzeciwić poglądom (rzekomo "naukowym") szefa instytutu. 

Badania? Nauka? Dzisiaj duża część nauki to falszerstwo. Zaś "nauką" zajmują się politycy i ich agenci - zwłaszcza tam gdzie można coś ugrać politycznie. Przykładem takiej fałszywej wiedzy jest autorytarnie zarządzany portal "Wikipedia" który w wielu drażliwszych tematach jest po prostu manipulacją a nie zbiorem wiedzy. W tym portalu dochodzi do tak haniebnych manipulacji że aż kręci się o tym filmy dokumentalne.

Adam Fularz 


--
-------
Merkuriusz Polski
Www.merkuriusz.co.uk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz