Cieszyn,

sobota, 16 marca 2019

Wspomnienie dnia 15 marca 2019

1. Byłem na koncercie. Jeden z dyrygentów wczuwał się niezwykle. Poszedłem do niego po koncercie- był Niemcem o koreańskim pochodzeniu. Powiedziałem mu że ukradł całe szoł w mojej ocenie. Trzeba tak mówić
 Trzeba dawać ludziom tą energię. Ostatnio coraz częściej to robię. 

2. Coraz więcej młodych ma problemy z mediami społecznościowymi. Ja je porzuciłem. Na razie przynajmniej ich nie używam. Jestem świadomntegoże algorytmy tych mediów są skonstruowane by uzależniać. Ale znajoma 12-latka od 2 lat była non-stop online. Ciotka nie wie co zrobić i jak się opiekować kimś wrąbanym w uzależnienie od społecznościówek. Mój kumpel z pracy się poddał. Porzucił swojego syna po tym jak nawet w szkole na lekcjach nie jest w stanie odłożyć telefonu.  Nie zajmuje się nim już. Daje mu hajsu na przeżycie i to wszystko....

Adam Fularz


--
-------
Merkuriusz Polski
Www.merkuriusz.co.uk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz