Cieszyn,

sobota, 9 marca 2019

Wspomnienia z 8-9 marca 2019

Zszokowany i smutny siedziałem nad szklanką wody. Kumpel się pytał, co mi jest. A ja mu wyjaśniam że właśnie podliczyłem i na kolację przeżarłem ponad sto złotych. Zjadłem dania vegan: naleśnika na zimno, pierożki, dwa kawałki ciasta i popiłem to mango lassi. Kosztowało to 73 złote w sumie. W drugiej knajpie-też vegan- chciało mi się pić i dzbanek wody oraz dwa razy mango lassi kosztowało w sumie 32 złote. 105 zika po prostu pykło na kolację. 

Koncert Kameralnej Orkiestry Symfonicznej z Mińska na Białorusi w jakiś sposób zorał mi banię. To w jakiś sposób było czystą, nieskalaną tradycyjną formą. Cała otoczka była jakaś autentyczna- nawet lwia grzywa dyrygenta. Orkiestra w znakomity sposób wygrywała wszelkie nutki kompozycji Astora Piazzolli-a ja byłem oniemiały i urzeczony. 

Podróż koleją. W Rudnej -Gwizdanowie rozbierają piękny drewniany zabytkowy peron. Po co? Czy komuś przeszkadzał? W toalecie pociągu państwowych kolei regionalnych wody jak zwykle brak. Na dworcu we Wrocławiu kolejka do kas jest tak długa jak zwykle. Czyli- na Pekapie wszystko po staremu. 

Trening. Skaczę przez materace, robię salto do tyłu na materacu. Asekuruję inne osoby które skaczą salta. To niewdzięczna praca bo delikwent narzeka że przytrzymując koszulkę ją podarłem albo że mocno szczypłem jak kogoś łapałem w locie. Zastanawiam się czy można się pomylić przy asekurowaniu salta i co się wówczas komuś stanie....


Opr. A. Fularz


--
-------
Merkuriusz Polski
Www.merkuriusz.co.uk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz