Cieszyn,

wtorek, 26 października 2021

Wspomnienia z dnia 26.10.2021

1. Byłem na parku trampolin a potem na capoeira a potem na breakdance a potem na zajęciach z house a potem u kolegi.  Teraz wracam autobusem ostatnim który w środku przy mnie maluje ktoś markerem od środka. Rozmawia za mną na głośno mówiąc z kimś przez telefon. Zaraz wysiadam. 
2. Ktoś na skateparku złamał podest hulajnogi i ode mnie chciał mój podest do hulajnogi abym się zamienił na jego gorszy bo on młody człowiek i istotnie niezamożny. Ktoś dość jeszcze młody uważa że ja jeżdżę rzadko na hulajnodze i wystarczy mi gorszy podest. Nowy podest tego typu do hulajnogi na skatepark to jakieś tysiąc złotych z wysyłką. 
Opr.  Adam Fularz


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz