Cieszyn,

sobota, 2 października 2021

Wspomnienia z dnia 2 października 2021

1. Było gorąco więc długo leżałem w łóżku po imprezie wczoraj.  Bylem poobijany po wywrotce na hulajnodze -po ciemku bo nie było świateł ulicznych- wpadłem w dziurę w ulicy asfaltowej. Szybko jechałem ale miałem zbroję ce2 która pomogła jak też nalokietniki nakolanniki i dwie pary spodenek przeciw uderzeniom. Miałem zakrwawienie na dłoni.  
2. Na skateparku znowu się chciał jeden typ ze mną bić i prosi i prosi o to żeby walczyć. Roznosi go. Wczoraj mnie kopał i dzisiaj też się ze mną chce naparzać. Panu menelowi z parku tak zapyskował że się ten pan wywrócił ze strachu. Mnie się nie boją i chcą się ze mną bić.  
3. Znowu była bójka w parku. Kogoś skopano. Bo popchnął jakąś dziewczynę.
Chciałem rozdzielić ale nim podjechałem hulajką to przestali kogoś kopać. 
4. Zrobił kumpel zupę do której kupiłem dyni i mleka z kokosa. Dzień minął mi na skateparku gdzie jeździć nie dawało się bo ciągle ktoś się kręcił a nawet kręcono film kamerą z ręki. Wjechałem w kadr tak że operator zeskoczył z deskorolki z której jadąc na niej filmował niczym drogą kamerą na wózku.  
Ciąg dalszy nastąpi
Adam Fularz



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz