Cieszyn,

wtorek, 25 lutego 2020

Wspomnienie dnia 25.2.2020

1. Zadzwonił Y. Nie może wejść na plażę gdzie mieszkał w namiocie na Costa Adeje z powodu przypadku koronawirusa w hotelu H 10 w tymże Costa Adeje. Hotel zamknięty, jest ogrodzony taśmą. Policja zawraca przechodniów i gdy się rozłączył to akurat miał zapytać policjanta czy pozwoli mu przejść.  Ledwie kilka godzin wcześniej wysłałem mu informację o tym wybuchu epidemii na jego wyspie. Napisał mi w odpowiedzi że za takie smsy mnie zablokuje a tymczasem nie może wejść na plażę gdzie mieszkał w namiocie. ...Hotel H 10 mijał w odległości 20 metrów. 

2. Snołpark zamknięto a to najbliższy snołpark od mojej chaty w Polsce i mieści się w Czechach. Szejper szejpował najazdy na przeszkody nim mróz zetnie miękki śnieg na stoku. Ledwie kilka razy udało się mi dzisiaj poskakać z boxów.  Rajli nie próbowałem katować.  

Dzisiaj jeździłem jakieś 9 godzin bez przerw na desce. Na koniec w chacie rozbolało mnie biodro od wyciągu orczykowego. Bez sensu to zrobiono że orczyk ciągnie snołbordzistę tylko za jedną nogę przez co po kilku godzinach czy dniach- to po prostu boli. Ważę coś ponad sto kilo ze sprzętem. Chyba już jednak stary jestem. ..  

Adam Fularz


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz