Cieszyn,

poniedziałek, 8 kwietnia 2019

Wspomnienie dnia 8 kwietnia 2019 r.

1.
Przytulałem ją- w parku miało być romantycznie a tymczasem po prostu patrzyliśmy na walki w klatce. Nastolatki walczyły na obudowanym klatką boisku. Kopały się jak w kikboxingu ale później jeden z nich upadł na ziemię. I to już nie był kikboxing. 
Oglądaliśmy osiedlowe walki dzieciaków w drucianej klatce boiska. Okoliczne osiedla chyba robiły te ustawki i to była jakaś dziwna liga walk w klatkach. Ktoś chyba skręcił kończynę lub wyłamano mu nogę bo miał ją nienaturalnie skręconą. Gdy przechodziliśmy obok ich zgraji to kogoś dla zabawy klepano aż we mnie uderzył klepany typ, okładany przez innego zabawowo wyglądającymi ciosami. Ot- treningi sztuk walki ale ta walka to po prostu uliczne osiedlowe ustawki na walki w klatce....Dowiedziałem się mniej więcej kto się z kim bił...
2. 
Sklep. Coś zamówiłem i aby odebrać kobieta chce jakiś numer. Nie mam pojęcia- gdzie jest ten numer. Szukam. W tym momencie podbija jakiś kumpel i gadamy o Unii Europejskiej- on jest bardzo krytyczny. A ja uważam ową Unię za "unię lobbystów". Wtem podbija jakieś 11-letnie dziecko do nas- wskazuje na hulkę która leży na ziemi i się pyta czy whipa umiem zrobić czyli jakoś podestem od hulki dookoła okręcić. Próbuję szybko ustalić czym jest whip. Nie. Jednak nie umiem. Kumpel się żegna. Daję mu nr telefonu bo wyprawiam urodziny i będę go zapraszał. Mylę jego imię. Mała wtopa.
3. 
Arena sportowa. Trenerka opisuje swoją znajomą czy koleżankę która z różnych zasiłków socjalnych wyciska po 6 tysięcy PLN miesięcznie. Ma 2 dzieci z jej partnerem obecnym ale woli udawać że to nie jego dzieci aby zgarniać dużo większe zasiłki. Na dalsze 2 dzieci też zgarnia hajsy i nawet dostaje paczki z pomocą do tych 6 kafli na miesiąc. Nie przyznają się że żyją razem z partnerem bo straciłaby jakieś dodatkowe zasiłki. Mając 4 dzieci dostanie emeryturę bez podjęcia kiedykolwiek pracy zarobkowej....
4.
Strajk szkolny więc bawię bratanicę. Po 2 godzinach gry w badmintona jestem nieco zmęczony. Zwłaszcza że bratanica cały czas lotką od badmintona trafia we mnie i robi to z bliska. W szkołach mają wolne jak na razie ale dzieci mówią że nauczyciele będą to odpracowywać. A ja mam wrażenie że strajk pociągnie przez dłuższy czas....

Adam Fularz



--
-------
Merkuriusz Polski
Www.merkuriusz.co.uk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz