Cieszyn,

środa, 4 marca 2020

Redakcja serwisu wysłała: Zaproszenie do przyjazdu do Zielonej Góry dla władz MZ

Jako lokalne wydawnictwo odważyłem się na wysłanie zaproszenia. Ostatnio wiele osób mnie krytykuje za tego typu działania. Jest to jednak epidemia a dzisiaj cztery razy przejeżdżałem przy tym szpitalu i miałem ów oddział, 2 godziny trenowałem ledwie kilkaset metrów obok oddziału zakaźnego, w szatni słuchając opisu doniesień z pobliskiego Międzyrzecza. 

---------- Wiadomość wysłana----------
Od: Adam Fularz <adam.fularz na serw. wieczorna.pl>
Data: środa, 4 marca 2020
Temat: Zaproszenie do przyjazdu do Zielonej Góry dla władz MZ
Do: kancelaria na s. mz.gov.pl


Szanowni Państwo, 

Jako wydawca mam wrażenie że minister właściwy do spraw zdrowia mógłby odwiedzić miasto Zielona Góra by naocznie sprawdzić czy podjęto odpowiednie przygotowania. Pacjenci oddziału zakaźnego niepokoją się ponieważ i tak dość długie ok. 10 - miesięczne terminy przyjęcia w poradni chorób zakaźnych szpitala- wydłużą się. Z tego co słyszałem grupa osób w kombinezonach rzekomo miała dzisiaj doprowadzić na oddział chorób zakaźnych kolejną rodzinę- rzekomo z Włoch. Mieszkańcy miasta niepokoją się kolumnami wojska (doniesienie jakie słyszałem dotyczy kolumny żołnierzy w okolicy miasta) czy opisują obrazy osób w kombinezonach z żołnierzami z bronią- prowadzących rzekomo osoby chore.  

Minister mógłby samemu sprawdzić w terenie podjęcie odpowiednich przygotowań czy też przygotowanie odpowiednich zapasów środków ochrony przed wirusem. Ponadto w pobliżu Międzyrzecza ok. 40 osób jest w kwarantannie. W Cybince w kwarantannie jest co najmniej kilka osób. 

Z szacunkiem
Adam Fularz


--



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz