Cieszyn,

sobota, 26 marca 2022

Wspomnienia z dnia 26 marca 2022

1. Jeżdżę na snowboardzie w temperaturze 21 stopni ciepła. Śnieg topnieje w oczach.  Nie wiem czemu wpadłem na deskę ale na kamerze w internecie wyglądało że na stoku jest w porzo, spoko.  W praktyce temperatury powyżej 20 stopni trasa narciarska była coraz mniej biała i było jej coraz to mniej.  Jeździłem dość szybko bo na desce było to możliwe.  Na nartach w miękkim śniegu nie jest to możliwe. 

2. Miałem drogi kombinezon na snowboard marki Norrona i rękawice Handroid. Wsadzilem to w worek na buty sportowe i zapomniałem zabrać z autobusu. No cóż. Minimum 10 tysi zika to byłoby warte kupić takie rzeczy na nowo choć ja je kupiłem używane i to kilka razy taniej. Poszedłem na pętlę autobusu nomen omen 13 by pytać kierowców ale jeździł tego dnia inny przewoźnik niż ten którym jechałem.  Czekam na info z biura firmy bo może się uda to znaleźć. 

Opr. Adam Fularz



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz